Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

318.) - Okos enged...!,

2023. december 13. 23:01 - RiaRia

teen-1718115_640.jpg

Nem is folytatom a közmondást, hiszen mindenki ismeri, a lényeg, hogy vegyük komolyan néha. De nem muszáj vérmesen komolyan venni, csak jó, ha tudjuk, hogy amikor akaratosak vagyunk, az még nem vezetett soha semmire. Én csúnyán makacs természetű voltam régebben és ebből kifolyólag számos hátrány is ért, de ezeket mind én gyártottam magamnak. Nem engedtem a 21-ből, kötöttem az ebet a karóhoz, csak az volt a jó, amit én kigondoltam, és volt olyan is, hogy meg sem szólaltam nagyon sokáig, mert dúlt bennem a harag valamiért. No, ez mind nem vezetett soha eredményre, ezért is szerettem volna ezt szóba hozni, hiszen saját magunk alatt vágjuk a fát, ha így cselekszünk. Sok okosság van egy közmondásban, jó ha figyelünk erre is, mert ha betartjuk amit közölni szeretnének velünk, akkor az csak a javunkat szolgálja.

Most képzeld el, hogy olyan mérges vagy, mint én voltam régebben és ebből kifolyólag még pluszban akaratos is. Halmozod a negatív dolgokat, olyan rossz hatást váltasz ki így, ami sosem volt a javadra, és nem is lesz ezután sem. Ráadásul mások nem is értik a te helyzetedet, nem tudják átérezni azt, amit te érzel, így magadra maradsz a bajoddal, megnehezíted a dolgodat, és ki tudja hogyan is jössz jól ki ebből a lehetetlen helyzetből? Jól biztosan nem, az tuti! Inkább engedj egy kicsit, lazíts, békélj meg a jelenlegi helyzeteddel és gondold hozzá, hogy holnap egy új nap virrad rád, alszol a problémádra egy jót, és másnap már más megvilágításban fogod látni a gondodat. Ez általában mindig be is válik, így okos tudtál lenni, engedtél a nyomáson, és lazítottál egy kicsit, ami talán még örömet is okozott. Ha feszültebbek vagyunk a kelleténél, mindig az veszít, aki nagyon-nagyon ragaszkodik a saját rossz elképzeléséhez. 

Szóval okos enged...!, - a többit úgyis tudod kívülről, ezt már olyan sokszor hallottuk, hogy szinte a könyökünkön jön ki, mégsem hallgatunk sokszor az okos szóra. Hogyan is lehetnénk belátással ilyenkor, mikor dúl bennünk a harag, a rosszallás, hogyan is viselkedhetnénk ilyenkor helyesen? Sehogyan sem! Váltsunk nézőpontot, nézzük egy másik szemüvegen keresztül ugyanazt a szituációt, és egyből meglátjuk mi is az igazság körülöttünk. Fogadd meg, hogy a szíveden viseled a sorsodat és inkább gondolkozz egy kicsit tovább, mintsem elhamarkodottan cselekedjél valamit is. Amikor jó és szép gondolatokkal van teli a kis fejünk, akkor születnek a nagy dolgok, ilyenkor jut eszünkbe számtalan sok ötlet és tenni is csak ilyen helyzetben tudunk helyesen. Hagyd inkább másokra a zsörtölődést, neked egy csöppet sem hiányzik, a lelked különben sincs felkészülve hasonlóra, épp ezért vigyázz mindig, hogy mit mondasz, mit teszel és mit engedsz a közeledbe!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr5818280703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása