Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

326.) - Ne fukarkodj a szereteteddel!

2024. április 05. 00:22 - RiaRia

friends-1272735_640.jpg

Olvastam: Az élet 7 csodája: Látni, Hallani, Nevetni, Érezni, Alkotni, Szeretni és Szeretve lenni. - Azt hiszem, ez így is van, sőt biztosan így van. Szeresd, hogy szerethetsz! Szeresd, hogy van kinek átadnod a szeretetedet! Szeresd, hogy téged is szeretnek! Szeresd, hogy át tudod adni a szeretetedet bárkinek, akivel csak kapcsolatba kerülsz. Szeretni, és szeretve lenni. Olyan szép érzés, vétek csak úgy lemondani róla! Ha vannak barátaid, ha van családod, ha van valaki akit úgy ismersz, mint a tenyeredet, akkor már tudom, hogy van kinek átadnod a benned lévő szeretetet. És ez olyan nagyon jó érzés! El sem hiszed mennyire jó! Élvezd, hogy szerethetsz, élvezd, hogy bármelyik pillanatot a kedvedre alakíthatod, élvezd, hogy mindig van benned olyan megfoghatatlan érzés, amit mindenképpen tovább kell hogy adjál másoknak is. Élvezd az életedet! :)

Most néztem meg ma A bakancslista című filmet a tévében, és ott számtalan példáját láttam a szeretet kifejezésének. Nagyon szeretem ezt a filmet, mert sok mindent én is elhatároztam már az életemben, amit fel szeretnék írni az én bakancslistámra, és ebben sok olyan dolog szerepel, amihez feltétlen szükséges, hogy sok-sok szeretet legyen bennem. Nem kis erőfeszítésembe került nekem is, hogy úgy tudjak érezni a betegségem kezdete óta, amivel ki tudom fejezni az én sajátos szeretetemet, amit csak én vagyok képes átadni a másik embernek. De az igyekezetem ilyen téren nem volt hiábavaló, mert egyre több és több szeretetet tudtam érezni mások iránt, ami hatalmas boldogság nekem, mert régebben nem volt ez így nálam. Azért is írok most erről, mert tudom, hogy megéri szeretni, megéri kitárni a szívemet, megéri a mindennapos boldogság, amit ilyenkor érzek. "Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." :) - ugye, hogy ismerősek ezek a szavak?

Ne az eszedre hallgass! A szíved majd utat mutat. Kövesd azt! Engedd, hogy a gondolataid vezessenek! Nem baj, ha néha bizsereg a szíved. Az sem baj, ha mindig bizsereg a szíved. Az a fontos, hogy legbelül a szíved csücskében mikor mit érzel. Ha őszinte tiszta érzéseid vannak, engedd meg, hogy mások is megérezzék ezt, mások is megtapasztalhassák ezt. Minél több barátod van, annál több embernek tudod átadni azt, amit a bensődben érzel. De nem szükséges, hogy a barátaid legyenek azok, akiknek szeretetet tudsz átadni. Bárki bármikor megérezheti, megtapasztalhatja, hogy milyen ember is vagy, főleg, ha olyan szeretnivaló tulajdonságaid vannak, mint a jóság, a bizalom, az odaadás, a szelídség, a gyengédség és a szeretet. Élj örömteli életet! Éld úgy az életed, hogy aki csak lát, megtudja, megérzi, hogy milyen irigylésre méltó egyéniség is vagy, hiszen a szíved teli van szeretettel és gyengédséggel. Ne fukarkodj az érzéseiddel! Ne fukarkodj a szereteteddel! Élvezd az életedet és élj a mának, éld meg a pillanat varázsát, itt és most! :) 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2118372809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása