Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

329.) - "Küzdj és bízva bízzál!"

2024. augusztus 31. 10:11 - RiaRia

ai-generated-8998270_640.jpg

Ha elmegy a kedved mindentől, ha úgy érzed, hogy teli vagy mindig munkával és sosincs szabadidőd, ne keseredj el mindjárt, hiszen mindig jön egy váratlan fordulat, ami megváltoztathatja a sors kerekét és máris jó kedved lesz és vidám leszel, meg tele leszel energiával! Ezt hidd el, hogy így van, én is tegnap még nagyon el voltam keseredve, de aztán aludtam egy jó nagyot és mára messze jár már minden gond és baj, ami kerülgetett még tegnap. Bízz abban, hogy mindig van reménysugár a számodra, nem szabad elveszítened a hitedet, küzdeni kell és bízni a jövőben, meg pláne a jelen csodás pillanataiban.

Néha nehéz küzdenünk, amikor jártányi erőnk sincsen már, de ha ki tudod egy kicsit pihenni magad, mindjárt mindent más megvilágításban látsz majd, hidd el nekem, én már sok krízisen mentem keresztül, de még itt vagyok, és tanultam én is a saját hibáimból, és igyekszem nem elkövetni őket még egyszer. Küzdeni tudni kell, mert az nem megy csak úgy, hogy no, most akkor jól nekilátok a küzdésnek, mert akkor túl hamar kifáradsz a sok betervezett tennivalódtól. Lehet küzdeni egy szépen betervezett célért, és sok minden másért is, amihez épp kedvünk van. Nem szabad túl komolyan venni azt a szót, hogy küzdés, mert akkor kényszernek érezhetjük, és egyáltalán nem lesz semmihez sem kedvünk ezután. Küzdeni is csak optimistán lehet, akkor, amikor jó kondiban vagy, jó a felfogásod, jó a gondolkodásod és teli vagy energiával. Ilyenkor nem tűnik semmi sem kényszernek, örömmel csinálsz mindent, ami csak eléd kerül.

Ha még ezután bizakodva is tekintesz a jövőd felé, az már kész főnyeremény, mert bízni mindig is kell tudni valamiben, enélkül csak félemberek vagyunk. Most hétvége van, szombat, de a vasárnapodat is a szombattal egyetemben töltsd mindig a feltöltekezésre, ilyenkor több időd van, és tudsz szánni ebből az időből önmagadra is, és muszáj is, hogy ezt megtedd, mert különben megint csak visszárája sül el minden. Élvezd az életet, tegyél azért, hogy mindennap élvezhesd az életedet, és segíts másoknak is ebben, hogy az ő életük is élvezetes legyen! A segítő kéz mindig jókor jön, ezt már én is számtalanszor tapasztaltam, és nagyon örültem, hogy volt kire támaszkodnom, amikor megrekedt az életem. Megtanultam én is bízni, reménykedni és küzdeni az életemért. Lehet ezt a küzdés dolgot tanulni, ellesni másoktól is, ha nem érzel magadban elég erőt még ehhez. Figyeld a társaidat, hogy ők mit csinálnak nehéz, sarokba szorított helyzetben? Csak figyeld őket, kérdezd őket, tanulj tőlük és vedd át a tanítást a magad számára. Nem olyan nehéz ez, csak egy kis igyekezet kell hozzá, és az, hogy legyenek céljaid, és tudj értük küzdeni, bízzál abban, hogy egyszer eléred ezt a célodat, amit most kitűztél magadnak, és a csoda hidd el, nem marad el, megtörténik az, amire már úgy vártál régóta. "Küzdj és bízva bízzál!" -, olvasd el többször magadnak ezt a pár szót, és gondolj mindig arra, hogy a zivatar után mindig tündököl a napsugár és a szép szellő mindig elfújja a zavaros felhőket az égről. Csak néha lehet, hogy ez több időt vesz igénybe, de ezért nem kell elkeseredned, hiszen minden holnapban benne van az újrakezdés lehetősége. Ha ma nincs túl sok energiád, majd lesz holnap, de akkor aztán már használd ezt az energiát a javadra, mert nagyon sok minden függ ettől! :) Légy bátor és merész, de mindig tudd mit csinálsz, mert az okosoké mindig a győzelem, ezért kell tanulnunk annyit napról napra. Megéri a fáradság, mert a jutalom sem marad el sohasem! :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr8718479153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása