Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

317.) - Ne vedd túl komolyan a vicceket!

2023. december 09. 15:12 - RiaRia

young-1922401_640.jpg

Van, aki nem érti a tréfát. Vagy nem akarja érteni, nem tudom, de ővele nem lehet csakúgy viccelődni, pedig egy jó vicc igazán fel tudja dobni a napunkat, ezt be kell hogy valljuk magunknak. Ilyenkor mondják, hogy értem én a vicceket, csak nem szeretem. Ezen az állásponton túl kell hogy lépjünk szerintem, mert igencsak mérgezi az egymáshoz fűződő kapcsolatainkat. Aki csak egy kicsit is vevő a tréfára, a viccelődésre, vele már könnyebb dolgunk van, hiszen ha közös nevezőre találtunk, akkor már lehet egy jóízű beszélgetést lebonyolítani, amibe bőven beleférnek a jobbnál jobb viccek, élcelődések, tréfák. Nem szabad az életünket túl komolyan kezelni, tudod, ebben a blogban is a fő irányvonal az, hogy élj a mának, ragadd meg a pillanat varázsát! és Ezt jó, ha komolyan is vesszük, mert csak a jelen pillanat biztos az életünkben, erre kell mindig fókuszálnunk, ha jót akarunk magunknak.

Én nagyon szeretem a jóízű nevetést, volt a gimiben egy srác, egy évfolyamtársam, ő úgy tudott vicceket mesélni, hogy körülrajongták a többiek, mert azért egy történelem dolgozat előtt igencsak jólesett, ha kicsit lazítottuk a feszültséget. És, igen! A tréfálkozás mindig oldja a feszültséget, ez benne a jó, ezért nem szabad semmit sem túl komolyan venni az életünkben, mert akkor a kedvünk hamar elmegy vándorútra és nemigen fogjuk jól érezni magunkat egyhamar. Szóval, érteni kell a tréfát, jól kell megközelíteni minden stresszes helyzetet, hogy mindent a helyén tudjunk kezelni. Persze én sem voltam mindig ilyen befogadó típus a viccekkel kapcsolatban, de nevelni tudjuk magunkat mindig mindenféle szinten. Én is fokozatosan tettem szert erre a tudományra, és bevallom, hogy nagyon nem bántam meg, hogy más szemszögből is tudom látni magam, nemcsak a betegségem színvonalán.

Úgyhogy szívem szerint most egy jó viccet írnék neked, de ez mégiscsak egy motivációs blog, nem egy tréfaoldal, de szerintem még beleférne egy jól megválasztott poén, vicc, tréfa. A lényeg, hogy semmi rosszat ne vegyél magadra, nem éri meg az a sok borzasztó izgalom, ami ezzel együtt szokott járni. Inkább vértezd fel magad, és legyél te is befogadó, ha hallasz egy jó viccet a közeledben. Keresd is az olyan társaid társaságát, akik mindenben benne vannak és nem mennek egy jóízű nevetésért a szomszédba. Nem keseregnek, nem csinálnak fesztivált a rosszkedvükből, hanem értik a lényeget, az élet lényegét, azt, hogy a nevetés mindig is jó kapcsolatokat tud kialakítani egymás közt. Ha alkalmad van rá, gyártsál te is jópofa poénokat, lesd el a titkot, hogyan is kell ehhez jól viszonyulni. Értsd a tréfát, légy te az, aki könnyedén veszel mindent, nem aggodalmaskodsz mindenen, mert az életünk csupa jópofa dolgokból áll, csak rá kell éreznünk erre és csak alkalmazkodni kell tudni mindenhez, ami közel áll a szívünkhöz. Még van időd a mai napodat is egy bolondos kis jó nappá varázsolni, tudod, minden csak tőled függ, csak rajtad múlik. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6718277361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása