Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

25.) - Törj ki az egyhangúságból!

2016. július 21. 17:28 - RiaRia

cube-427897_640.jpg

Én mindig szerettem az egyfajta monotóniát, de meg kell, hogy állapítsam, hogy ha az életünk egyhangú, bizony, hogy nem sok örömünket leljük majd benne. Imádtam a Rubik kockát kirakni. Azért is választottam most ezt a képet, mert ha visszagondolok erre a játékra, mindig felvidít, hiszen mennyit próbálkoztam, hogy valahogyan sikerüljön jól kirakni. A játék mindig a kulcsszó arra, ha ki szeretél törni az egyhangúságból. Figyeld meg a gyerekeket, és jó ha követed a példájukat. Mindig szeretnek játszani. Sohasem unatkoznak. Ha unatkoznak, akkor valahol nagyobb a baj. Keresd életedben a játék örömét, varázsát, és gondolataidban mindig legyenek ötletes dolgok, amivel felturbózhatod a napodat. De nem szabad hagyni, hogy egyhangú legyen a légkör körülöttünk.

Sok száz vagy ezer lehetőség közül választhatsz minden percben, ha azt szeretnéd, hogy másmilyen legyen az életed. De választanod kell, mert különben megrekedsz, és fásultság vesz majd körül ha nem teszel semmit. Én mindig szerettem a logikai játékokat, feladatokat. Pihenésképpen sokszor választottam olyan keresztrejtvényt, ami bonyolultabb volt az átlagosnál, igaz, nem mindig sikerült megfejteni, de élveztem, hogy próbálkozhatom. Most is érzem a hiányát, ha elhanyagolom magam. Segíts magadon. Segíts olyan napirendet felállítani magadnak, amiben változatosan szerepelnek akár fizikai és akár szellemi tevékenységek. Ha fele-fele arányban vannak, az már jó.

Törekedj arra, hogy együtt lehess társaiddal, családoddal, szeretteiddel, mert mindig lesz valaki, aki ad egy ötletet, ami varázserővel hat mindannyiótokra. Itt a nyár. Tele van lehetőségekkel. Használd ki, hogy minden nap új dolgok történnek. Szinte mindenki érzi, hogy ki kell menni az utcára, mert csodálatos programok közül választhatunk. Menjünk együtt, és senkit ne hagyjunk magára, keressük meg azt a közös hangot, hangulatot, ami látjuk, hogy társainkat is felvidítja.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr348905636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása