Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

51.) - Öltözködj divatosan.

2016. október 23. 01:53 - RiaRia

fashion-1522683_640.jpg

Nem nekem kellene írni ezt a bejegyzést, hiszen én alig-alig tudom követni a divatot. De szeretem, amikor turkálhatok a ruháim között, és gondolkodóba esem, vajon ma mit is vegyek fel, hogy jól érezzem magam. Szerintem ugyanis nagy mértékben befolyásolja a hangulatunkat egy jól megválasztott öltözet, és az, ahogyan viselni tudjuk. Volt nekem magassarkú cipőm, csizmám, de mindkettőt még újonnan ki kellett dobnom, mert egyszerűen nem tudtam hordani őket, nem az én stílusom ez, hiába is erőltettem. Én a kényelmes, és sportos divat híve vagyok, ezt a stílust tudom úgy hordani, hogy magabiztosan álljak meg a világban.

Nagyon gyorsan változik a divat, de lehet, hogy minden időben lehet viselni azt amit szeretünk, és ez a fontos. Az, hogy jól érezd magad abban a ruhában, cipőben, amit aznapra választottál magadnak. Van, mikor lehetünk bevállalósabbak, főleg nyáron sok minden megengedett ha a divatot nézzük. Legyen változatos a ruhatárad, és újíts mindig a közérzetednek megfelelően.

Ma reggel ha felkelsz, és kinyitod a ruhásszekrény ajtaját, gondolj arra, hogy minden nap megérdemli, hogy szépen, kiegyensúlyozottan és magabiztosan lépjünk ki a lakásunk ajtaján, s nézz körül, kövesd szemeddel a divatot, nézd, hogy a többiek, akikkel egyszerre léptél ki az utcára, ők vajon áldoztak-e ma időt arra, hogy kényelmesen érezzék magukat ma. Rá kell ugyanis áldoznod a reggeled egy részét, hogy fejben eldöntsd mit szeretnél ma felvenni. Megérdemled, hogy jól és csinosan érezd magad minden nap. Ha tudsz gyorsan egy megfelelő sminket is varázsolj magadnak, nézz a tükörbe, és csak akkor indulj útnak, ha tetszik, amit a tükörben látsz. :)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4011831067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása