Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

62.) - Tartsd tisztán a környezetedet.

2016. november 06. 15:14 - RiaRia

abstract-1751248_640.png

Azt hiszem, hogy ezt a bejegyzést meg sem kellene írnom, hiszen magától érthetődő dologról van szó. Mégis, jó ha az emlékezetünkbe véssük, hogy mi is csak akkor érezzük magunkat jól, ha körülöttünk tiszta minden, rendben van, és rendben is lesz ezután is, mert mi magunk is teszünk ezért. A komfortérzésünk is jobb egy olyan közegben, ahol ügyelnek a tisztaságra, ezért nekünk is példát kell mutatnunk.

Én mégis inkább a természet körüli tisztaságra gondolok itt, nem feledve, hogy otthon is rendnek és tisztaságnak illik lennie. Szeretem a természetet, de a városunkat is. Azt hiszem, hogy nem indulhatnánk a legtisztább város címéért, mert rengeteg olyan hulladékot lehet látni, ami nem helyénvaló. Papírzacskók, csokispapírok és sok minden más van eldobva csak úgy, mintha ott lenne a helye.

Vigyázzunk a mi kis környezetünkre, hiszen élni csak úgy érdemes, ha minden a maga tökéletességében pompázik. Én egyszer mikor szülői értekezletre mentem, kisgyerekeket láttam a téren, akik tövestűl tépték ki a földből a szépen, gondosan ápolt virágokat. Csak akkor hagyták abba, mikor szóltam nekik, hogy tudják-e mit csinálnak. Szerencsére nekem csak ez az egy ilyen esetem volt a rongálással kapcsolatban, de vannak ennél súlyosabb vétkek is, amiket nem lenne szabad engednünk.

Figyeljünk önmagunkra is, másokra is, de legfőképpen tartsuk tisztán a körülöttünk lévő helyeket. Vidámabban megyünk mi is a városon keresztül, vagy ki az erdőbe, ha tisztaság vesz körül, és szép környezetben vagyunk.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4911934711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása