Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

104.) - Nézz romantikus filmeket.

2017. június 19. 17:36 - RiaRia

angel-1936455_640.jpg

Én olyan elpityeredős fajta vagyok, ha filmet nézek. Ha romantikus filmről van szó, akkor pláne! Mindig elsírom magam a film végén, de még közben is ha olyan jelenet van a filmben. Volt, mikor ki is mentem a szobából, mert nem tudtam visszatartani a sírást. Ez nem baj, én ilyen vagyok, és épp ezért is biztatlak, hogy nézz sok romantikus filmet. Lehet, hogy már kiment a divatból, nem tudom. De azt tudom, hogy milyen érzéseket hoz a felszínre egy-egy jó film megnézése.

Válogass kedvedre. Annyi jó film van, én ma biztosan megnézek egy olyan nagyon sírós filmet, mert időnként szükségem van rá. Szerintem mindenkinek szüksége van ehhez hasonló kikapcsolódásra. Ha teheted, nézd a kedveseddel, menjetek el egy moziba, de otthon a tv-ben is remek filmeket sugároznak. Én kevés filmet szoktam nézni, de amikor ráhangolódom, nincs jobb szórakozás, mint egy igazi szívet dobogtató romantikus film aznapra. Csodás élményben lesz részed, azt garantálom. Vannak olyan filmek is, amik megtörtént eseményeket dolgoznak föl. Ilyenkor mindig beleképzelem magam a főszereplő vagy épp egy mellékszereplő helyébe, és kíváncsian lesem a saját magam reakcióit. Vajon én hogyan cselekedtem volna ugyanabban a helyzetben?

Ha ma nem is érsz rá, de a hétvégére mindenképpen tervezd be, hogy elmész egy jó moziba egy jó filmet megnézni. Ha elsírod magad, annyi baj legyen! Szerintem épp az a jó ezekben a filmekben, hogy megérintik a szívünket, és elővarázsolnak olyan csodás érzéseket, amit csak maga a szerelem tud felülmúlni. Az a szenvedély, ami ilyenkor lázba hoz mindenkit, önmagáért beszél, és olyan jóérzés később is visszagondolni, mit is láttunk azon a szép estén a moziban. Nyár van, ilyenkor különösen a romantikáé a főszerep, induljunk kalandos utunkra, és tervezzünk be minél több romantikus estét magunknak. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6812606585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása