Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

249.) - Próbáld ki, tudsz-e írni.

2021. január 18. 08:38 - RiaRia

writing-923882_640.jpg

Igen, jól sejted, írásra szeretnélek biztatni! :) Mivel én sem gondoltam jó pár éve, hogy itt fogok pötyögni a klaviatúrán, és blogokat fogok írni, mégis ez lett belőle. Nem kell tanfolyamot elvégezned emiatt, egyszerűen add önmagadat, ami a szíved mélyén van elraktározva, onnan meríts ötleteket, és tényleg próbálkozz az írással. Nekem egyfajta terápia is, mert oldja a feszültséget, kiírhatom a bánatom, terveket kovácsolhatok, és nem utolsó sorban, ha kiírom magamból a fájdalmaimat például, akkor felszabadult leszek, és könnyebben veszem az akadályokat.

Ha egyébként is a számítógép előtt vagy, gondolj egy nagyot és kezdj bele az írásba. Én word-ben kezdtem írni csak úgy saját magam részére. No, meg előtte jegyzeteltem sokat, ha hallottam egy bölcs mondást, mindjárt feljegyeztem a kis kockás füzetembe. Ezekből lett végül először a www.gyogyuljvelem.blog.hu blogom, majd a fogyiblogom, a www.fogyj-le-ha-tudsz.blog.hu, majd ez a motivációs blog, a www.motivaciok-megerositesek.blog.hu, majd egy kicsit később a www.bakloveseim.blog.hu. Ez a négy blogom van, és célom, hogy ha tudom, életem végéig írom őket, még akkor is, ha csak kevés idő jut rájuk. De megbecsülöm őket, mert gyógyítanak, és önbizalmat adnak a betegségemben.

De nemcsak betegként lehet belekezdeni az írásba. Sokkal könnyebb, ha valaki egészséges, egy kicsit jól tud fogalmazni, vagy olyan sok mondandója van, hogy azt már illik papírra vetni. Gondolkozz el, vajon tudsz-e írni? Próbáld ki legalább egyszer! Nem fogsz csalódni. Az egyik honlapon olvastam egy vallomást, kb. ez volt a szöveg: - "Vettem színes lapokat és egy üveget. Mindennap ráírom a lapra, ha valami jó dolog történt velem vagy aminek aznap örültem és bedobom az üvegbe. Év végén pedig előveszem majd." -, Ha belegondolsz, már ez egy nagy ötlet, és innen egyenes út visz az íráshoz, ezt garantálom. Tegyél hasonlóképpen, azt hiszem, nem bánod meg, ha így teszel. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4416393874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása