Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

260.) - Csak aki feladja, az veszít.

2021. június 27. 17:38 - RiaRia

yoga-2587066_640.jpg

Ismered a viccest mondást, miszerint : - "Csak akkor add fel, ha bélyeg van rajta!" :) - Ezt általában életmódváltásnál szoktuk mondogatni egymásnak, meg edzésnél, amikor már alig van bennünk "szufla". De hát jó is ez így, mert tényleg van igazságtartalma is. És tényleg, ha elolvasod még egyszer a címet, sokat veszíthetsz, ha feladod pl. az álmaidat, a munkádat, a terveidet, a céljaidat. Lehet, hogy gyakrabban szeretünk célokat kitűzni, mint megvalósítani, ezért alakulnak ki ilyen stílusú biztató mondatok, mint a mostani bejegyzés címe is. A lényeg, hogy figyeljünk rá és halljuk is ki belőle, mit szeretne sugallni.

Aki erős akarattal van megáldva, könnyebb dolga van, mint aki küszködik néha az akaraterejével. Sokat kell mondogatnunk magunknak, hogy van elég erő bennünk, hogy teljesítsük is a céljainkat, ne legyen múló ábránd az egész. Sokszor neveztek be engem versenyekre míg iskolás voltam, bár nem voltam kimondottan versenyzőtípus. Mindig is lámpalázam volt, de sosem futamodtam meg a versenyfeladattól, bár néha itt-ott belesültem abba, amit csináltam. Élveztem, hogy vetélkedhetek, és azért voltak sikerélményeim bőven. Ezért nem szabad megfutamodni, hiszen a verseny azért verseny, hogy megmutathassuk, mit is tudunk valójában.

Mindig is meg szerettem volna tanulni a jógát. Olyan tökélyre sosem fogom tudni fejleszteni magam, mint a képen a lány, de azért csinálom, hogy jól érezzem magam, és kinyújtóztassam a testem néha, ha már nagyon görcsösek az izmaim. Ilyen szintre jutni, mint amit a képen is látsz, bizony sok-sok évi munka, igyekezet, kitartás és elszántság kell, de mint az ábra is mutatja, semmi sem lehetetlen. Bizonyos idő eltelte után már ügyesebben mennek a gyakorlatok, és ez új erőt ad a folytatáshoz.

Sosincs olyan, hogy képtelen lennél valamit is véghez vinni. Van, mikor csak kevesebb időt áldozunk arra, amit szeretnénk elérni, így vannak néha kudarcaink is, de ezekből is ugyanúgy tanulhatunk és később már jobban diadalmaskodhatunk. Egyszóval, tarts ki te is mindig az egyéniséged mellett, légy olyan, hogy semmi se tudjon eltántorítani semmitől!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2716606140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása