Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

269.) - Sok apró cselekedet meghálálja magát.

2021. augusztus 14. 16:04 - RiaRia

still-life-690705_640.jpg

Mostanában az én könyveim eléggé széjjel vannak, a következő harci feladatom az, hogy rendet tegyek közöttük. Emlékszem, mikor még alig volt könyvem. De pénzem is alig volt. Mégis szerettem olvasni, ezért antikváriumokban vettem a könyveimet, még volt, hogy lehetett alkudni is. De ez azért ritka volt, csak ha több könyvet tudtam megvenni egyszerre, akkor adtak engedményt. Mindennap el kellett haladnom az antikvárium boltja mellett, és nem hagytam ki egy napot sem, mindig beugrottam, hátha találok kedvemre való könyvet. Ezek a kis mindennapos látogatások most meghálálják magukat, csak körül kell néznem a szobámban, és amelyik tetszik, azt a könyvet lapozgatom. Nagyon hálás vagyok, hogy az élet így hozta, hogy több könyvem van itthon, most már sokkal drágábban lehet hozzájutni egy-egy jó példányhoz.

De ha az élet bármely területére kivetítjük a címbéli mondatot, megtalálhatjuk a magunk számára azt az örömöt, boldogságot, amit azért kaptunk, mert valamikor valamilyen jót cselekedtünk. És, ha ez gyakorta megesett, akkor ezeknek a hatása megsokszorozódik. Mindennapi életünket nem mindig éljük úgy, hogy azért valamit is várnánk a jó sorsunktól. Dolgozunk, mert el kell menni dolgozni, csináljuk a feladatainkat, mert beütemeztük magunknak, de nem is gondolunk ilyenkor arra, hogy ezeknek a cselekedeteknek milyen hatása lesz a későbbiekben ránk nézve. Ha szorgalmasak vagyunk, ha hűségesek vagyunk, ha segítünk másoknak, ha mindennap teszünk egy kis pluszt az életünkbe, ezek nem maradnak később sem észrevétlenek. Mindennek ráhatása van valamire, amire nem is számítunk hirtelen. Amikor este gondolkozol az elmúlt történéseken, felfedezheted ezeket a kis csodákat, amiket te vittél véghez, mégpedig úgy, hogy cserébe semmit nem vártál el. 

Most, hogy olvasod ezeket a sorokat, légy készen hasonló jó cselekedetekre. Olvass, vagy írj bármit, ami az eszedbe jut, írd le, hogy mi történik veled egy nap, majd este vagy pár nap múlva olvasd vissza miket csináltál, és felfedezheted önmagadban azt a kis hőst, aki minden őszinte szavával, minden őszinte tettével, minden hűséges érzésével sok-sok apró kis csodát valósít meg. Érezd át, hogy ennek milyen jelentősége van rád nézve. Ahogy én is minden reggel felkerekedtem és elmentem a piacra vásárolni, hogy élelmet vegyek a családnak, de nem kerültem ki az antikváriumos boltot, úgy te is gondolhatsz egy nagyot és olyan szokásokat alakíthatsz ki magadnak most, amik később kamatozni fognak, és sok örömöt hoznak el az életedbe. Mindenre idő kell a mai modern világunkban. De csakis arra használhatod az idődet, ami neked tetszik, és amivel meg vagy elégedve. Keresd mindig az alkalmat, hogy jót tegyél, legyen az bármilyen apróság. Az Univerzum nem felejt, meghálálja a törekvésedet, és boldog napokkal ajándékoz meg. Figyeld csak meg, hogy így van, ahogy leírtam! :) Nem fogsz csalódni. 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr7616659426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása