Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

304.) - Csinos legyél mindig, még otthon is!

2022. november 21. 21:35 - RiaRia

vintage-1950s-gf53727464_640.jpg

Hát, bizony, előfordult korábban nálam, hogy régi csoszkó elnyűtt pólókban és pulóverekben voltam otthon, egészen addig, amíg rá nem eszméltem, hogy egyáltalán nem festek jól így, akármilyen kényelmesnek is tűnt a viseletük. Ezért elkezdtem "figyelni", hogy mások hogyan is öltözködnek, amikor csakúgy otthon vannak. Kiderült, hogy eléggé el voltam maradva az öltözékemmel, a kinyúlt melegítőkben, amik már régen kimentek a divatból. Mi nők, ezernyi ruhadarabot vagyunk képesek felhalmozni magunknak. Így aztán, amikor selejtezésre került nálam a sor, jó pár dolgot kidobtam a ruhatáramból, mert nem volt értelme megtartani. Vagy kihíztam, vagy olyan kopottak voltak, hogy rossz volt rájuk nézni. Ezért gondoltam egyet, és kezdtem divatosabban öltözni még otthonra is. Nem vettem új ruhaneműket, csak szelektáltam azok közül, amiket hordtam. Hát, az eredmény az fenomenális volt, mert százszor jobban éreztem magam, mint előtte bármikor! :)

Gondolj csak bele, hogy például ajtót kell nyitnod, mert csenget valaki. Nem azt mondom, hogy ünneplőben kell fogadnod a vendégeket, de az sem helyénvaló, ha foltos, lyukas és elnyűtt ruhákat hordunk otthon. Add meg a módját, és csinosítsd ki magad, akárcsak a saját kedvedre, de figyelheted mások reakcióit is, mert az elismerések nem maradnak el, az biztos. Nem kell kiköltekezned ahhoz, hogy csinos tudjál lenni egész nap. Elég, ha figyelsz magadra és ápolod a külsődet ugyanúgy, mint ahogy ápolod a lelkedet és az egészségedet. Ügyelj arra, hogy mindig csinos legyél! A férfiak bizony megnézik hogyan is vagyunk ma éppen felöltözve. De mi nők is ugyanúgy jelentőséget tulajdonítunk a férfiak divatjának is. Nem kell a legújabb divatot követni mindig, lehet, az nem is annyira pénztárcabarát, elég, ha jól érezzük magunkat abban a ruhában amiben vagyunk, de azért odafigyelünk a stílusunkra.

Nyugodtan csinálj egy nagy válogatást a ruháid között, és lehet, hogy rátalálsz olyan darabokra, amik most épp a kedvedre vannak, de régóta ott pihentek a szekrényed mélyén. Mosd ki, vasald ki őket, frissítsd fel a ruhatáradat, és ha még egy szolid kis sminkkel is megtoldod a megjelenésedet, akkor leszel csak ellenállhatatlan mások szemében. Próbáld csak ki, hogy milyen sokféleképpen lehet párosítani színeket, formákat, fazonokat. Kellemes meglepetésben lesz részed, azt garantálom, mert én is így jártam amikor váltottam egy nagyot. Szánj mindig önmagadra az idődből, akármilyen elfoglalt is vagy! Legyél csinos mindig, még otthon is! :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr9117984598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása