Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

307.) - Tanulj online.

2023. szeptember 07. 09:37 - RiaRia

computer-1185626_640.jpg

Mikor is írhatnám jobbkor, mint most, amikor épp az angol nyelvet elevenítem fel magamnak a neten. :) A gimiben angol tagozatos voltam, de azóta nem is foglalkoztam nyelvtanulással, így nagyon sokat felejtettem. De ahogy tanulok a duolingo.com oldalon, jönnek vissza az emlékek, a szavak, a kifejezések és sok mindent ki is tudok következtetni. Most még az 5 Perc Angolt is gyakorolgatom, bár az még nagyon sok nekem, ennyi tudásom még nincs, hogy kapásból le tudnék fordítani egy szövegrészt. De hallgatom a hanganyagokat, az is sokat jelent. Csak javasolni tudom, hogy kapcsolódj be ingyenes tanfolyamokra, amiket ajánlottam, azok mind ingyenesek. Más nyelveket is lehet természetesen gyakorolni.

Szóval, kapcsolódj be, én még a varrásról is kapok ingyen és bérmentve hírleveleket, ahol el lehet sajátítani a varrás tudományát. Dönts kedved szerint, biztosan nem fogod megbánni, mert mind hasznos, és segít, ha valahol elakadtál. Persze nem szabad rákattanni az internetre, de jó kiegészítő szórakozás lehet akár még hétvégenként is, meg estefelé, amikor már minden csendes és nincs más tennivalód. A tanulást szerintem sosem szabad abbahagyni, én is jobban jártam volna, ha még időben fejlesztem magam. Nézz csak körül a neten, biztosan találsz az érdeklődési körödnek megfelelő tanfolyamot. Én ilyenkor mindig visszaemlékszem a régi éveimre, a fiatalabb koromra, és számtalan élmény, emlék jut eszembe, nagyon élvezetes így gyakorolni, hogy közben még tanulok is. 

Minden alkalmat meg kell ragadni, hogy a tudásunkat fejlesszük, így hozunk legközelebb is jó döntéseket, mert nő az önbizalmunk, lesznek sikereink a gyakorlás során, és ezeket mind felhasználhatjuk a további napjaink során. Nem mindegy milyen életet is élünk. Nem jó ellébecolni a drága időnket, inkább fordítsuk hasznos teendőkre, és amit megtanulsz úgy istenigazából, azt már nem veheti el tőled senki, az már a te birtokod és úgy használod fel, ahogy épp neked tetszik. Úgyhogy Hajrá! :), én csak drukkolni tudok neked, hogy megtaláld a számodra kedvező ismereteket. Ha megunod, abbahagyod, majd újrakezdhetsz egy új tanfolyamot vagy folytathatod a régit onnan, ahol épp abbahagytad. Nincs kifogás! Időnk mindig arra van, amire a legjobban szeretnénk. Mindig megtaláljuk a módját, ha valamit el akarunk érni az életünkben. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4918209343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása