Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

11.) - Védd a családodat!

2015. október 31. 22:26 - RiaRia

Azt hiszem, nincs semmi hozzá hasonlatos csodálatraméltó "intézmény", mint a család. Én is mindent megtennék, hogy mindig mindenhol és mindenben együtt lehessek a kis családommal. Talán butának is érzed, hogy ezt a címet adtam a bejegyzésemnek, de én mégis úgy gondolom, hogy védenünk kell a családunkat, hogy együtt tudjunk maradni sokáig. 

Amíg még nincs saját családod, nincsenek gyermekeid, nagyon természetesnek veszel te is mindent gondolom, persze, lehet, hogy csak én voltam így, míg a szüleimmel és testvéreimmel éltem. Mindent megoldottak a szüleim, nem sok mindent kellett nekem, de azért egy kis önállóságot csak sikerült megtanítaniuk nekem, bár kemény diónak bizonyultam. Majd, mikor nekem lettek kisgyermekeim, minden teher a szűk kis családunkra hárult, már nehezebben boldogultunk. De összetartottunk, és ezért is írom, hogy védd a családod, hiszen olyan törékenyek is vagyunk, és soha nem lehet tudni mikor mi történik. 

family-751588_1920.png

A blog címe, hogy - Éljen az életmódváltás! - ezt most külön ki is hangsúlyozom, mert amilyen életmódváltásra van szükségünk akkor mikor saját kis családunkkal nekigyűrkőzünk a nagybetűs ÉLET-nek, akkor ahhoz igencsak kell egy jó nagy levegővétel, s még több türelem. A mai világban nagyon nehéz boldogulnunk, minden család a maga módján próbál élni, s vannak bizony bőven, főleg fiatalok, akik külföldön próbálnak szerencsét. Van, hogy egyedül, van, hogy párok szétszakadva, vagy családok szétszakadva külön-külön próbálnak munkát találni, hogy együtt tudjanak később élni. Nehéz a fiatalok sorsa is, de nem könnyű a középosztály, de az idősebb generáció élete sem. 

Védd a családodat! Védd, hogy együtt tudjatok maradni. Együtt tudjatok megöregedni, együtt haladjatok tűzön-vízen, együtt neveljétek a gyermekeiteket. Nem könnyű senkinek, de ha megvan az összetartó erő, akkor minden teher könnyebbnek érződik, és a felnövekvő gyermekek is biztonságban érzik majd magukat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr378040094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása