Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

76.) - Tartsd meg az ünnepeket.

2017. január 22. 21:17 - RiaRia

balloon-1761634_640.jpg

Én a betegségem miatt mindig kicsit féltem, mikor egy ünnep közeledett. Lehetett az a legszűkebb körű családi összejövetel, én máris stresszes állapotba kerültem. Nehezen is viseltem magát az ünnepet is, és alig vártam, hogy minden a hétköznapokban folytatódjon. De ezt nem szabad engedni! Idővel rájöttem, hogy semmiféle rossz hatással nem jár rám nézve, ha megpróbálok legalább jókedvvel viszonyulni az előkészületekhez. Rá kellett jönnöm, hogy ha rendesen felkészítem magam lelkiekben, még a negatív események is jó hatással lehetnek.

Így azután később sikerült rávennem magam, hogy megjelenjek családi összejöveteleken, és láss csodát! Senki nem harapta le az orrom, és nem történt semmi olyan körülmény, ami miatt izgulnom kellett volna előtte. Tanácsom épp ezért, hogy - tartsd meg az ünnepeket. Mindegy, hogy milyen eseményről van is szó, ott a helyed a többiek között.

Már jóelőre öltöztesd ünneplőbe a kicsi szívedet, gondolkodj arról, hogy milyen jó is lesz, ha elérkezik a nagy nap. És ha már sikerült összehozni a jóbarátokat, akikkel együtt ünnepelsz, érezd magad olyan jól, mint soha máskor. Van, mikor a pillanat dönti el, hogyan is alakul a következő helyzetünk. Legyél profi a szervezésben, várd örömmel a vendégsereget, és foglalkozz mindekivel egyformán, hiszen olyan örömmel jöttek ők is hozzád, mint ahogy te igyekeztél felkészíteni magad a vendégvárásra.

Ha pedig te mész el egy megbeszélt időpontra, légy nagyon körültekintő, és a szívedet, lelkedet add bele a találkozásba. Meglásd olyan örömmel mész haza majd, hogy rájössz, kár volt idegeskedni még mielőtt elindultál, és eszedbe jut majd az a sok szép és jó, ami veled történt. Légy mindig felkészült, így nem érhet kellemetlen meglepetés.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4212146449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása