Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

113.) - Cselezzük ki az éveket.

2017. augusztus 03. 14:18 - RiaRia

seniors-2320166_640.jpg

Hány évesnek is érzed magad? De úgy őszintén! Azt hiszem, mindenki fiatalabbnak érzi magát, mint amennyi idős valójában. És ez így helyes. Én amikor negyvenéves lettem, furcsállottam, hogy 4-essel kezdődik az életkorom. Szinte még gyereknek éreztem magam, nem hittem el, hogy annyi év telt már el azóta. És szinte úgy is viselkedtem, úgy, mint egy tizenéves, aki most fedezi fel a világot. Jó érzés volt. Hoztam komoly döntéseket is természetesen, de a szívem mélyén mindig (még most is) gyermek maradok.

Az én életemben a zene nagyon meghatározó. Ha hallok egy gyönyörű dalt, éveket megyek vissza az időben, és eszembe jutnak a régi emlékek, a csodás fiatalkor, amit sosem fogok kinőni. Igenis ki lehet cselezni az éveket. Csak akarni kell. Meghitt pillanatokat kell tudnunk teremteni egymásnak, és élni is könnyebb, ha örömmel és felszabadultan végezzük a napi teendőinket.

Nézd végig a rólad és szeretteidről készült fotókat. Azt hiszem, csodás élményben lesz részed. Időnként fel kell eleveníteni, kik is voltunk régebben és kik is vagyunk most valójában. Nem kell feltétlen együtt haladni a korral, és ezt most csak viccesen értem, hiszen az idő nem áll meg, de mi igenis kicselezhetjük. :)

Törődjünk magunkkal és másokkal is természetesen, de az örök fiatalság minden jegye legyen meg bennünk, és éljünk úgy, hogy mindennap vidáman ébredjünk fel, legyen kedvünk elkezdeni a napot. Este majd emlékezzünk vissza, milyen jó is, hogy most még csak 20 évesnek érezzük magunkat. Nem számít, hogy itt fáj, vagy ott fáj, a lelkünkben érezzük, hogy meg tudnánk váltani a világot még most is. Tegyünk is így! :)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6912717196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása