Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

212.) - Vállald be azt, amitől félsz.

2019. november 12. 03:33 - RiaRia

witch-1461961_640.png

Félsz a pókoktól? Vagy valami mástól? Állítólag azzal győzheted le ezt a félelmedet, ha szembesülsz magával a félelemmel, vagyis szembe kell nézned magával a pókkal vagy bármi egyébbel, ami megkeseríti az életedet. Én régebben a fekete macskáktól féltem, ezért vettünk itthonra egy aranyos kis fekete cicát, azóta már nem rettegek tőle. Tényleg ennyi lenne a megoldás? Nem tudom, de az tény, ha szembe mersz nézni a félelmeiddel, magabiztosabb leszel, könnyebben oldod meg a nehezebb feladataidat és egyébként is bátrabb leszel, mert felfedezed magadban az erőt, amivel sok mindent elérhetsz az életedben.

Azt mondják, nincs abban semmi boszorkányosság, ha például mint én is rettegtem a fekete macskáktól. Lehet, túl babonás voltam egy kicsit, és mikor megoldódott a helyzetem, már elmúlt a félelmem és már megtanultam szeretni ezeket az aranyos cicákat. Sok mindent magyarázhatunk bele a félelmeinkbe. Egy azonban biztos. Aki fél, annak nincs egyszerű dolga és lehet, hogy segítségre szorul. Ha viszont szeretnéd egyedül megoldani a problémádat, tényleg lehet, hogy az a megoldás, hogy vállalod amitől félsz és bátran szembesülsz a félelmeddel. Nagyon nehéz ezt a gyakorlatban is megvalósítani, de nem lehetetlen. Én egy időben nem utaztam busszal, mert tömegiszonyom volt. Nagy sokára és többszöri próbálkozásra sikerült elérnem azt, hogy már szívesen utazom buszon, de az emléke még mindig kísért. 

Aki szeretné, hogy az élete gördülékenyen haladjon, bizony sokszor szembesül olyan félelmekkel, amiket önmagának kell legyőznie. Amikor sikerült ezt elérned, akkor felszabadulttá válsz, olyan boldogság tölt el, amiért érdemes nekigyűrkőznöd és leszámolnod mindenféle félelmeddel. Vállald be azt, amitől félsz. Senki sem fogja leharapni a fejed, ebben biztos lehetsz, ha veszed a bátorságot és egy nagy levegőt, és minden erőddel arra összpontosítasz, hogy leküzdd a félelmeidet. Ha sikeresen veszed az akadályokat, másnap meglásd olyan kipihenten és vidáman ébredsz majd fel, mintha csak egy mély jóízű alvásból ébredtél volna. Soha ne hátrálj meg, soha ne futamodjál meg az érzéseid elől. Ezek mind hozzád tartoznak és fel kell őket vállalnod. A végén úgyis te győzöl, mert a szíved mélyén tudod, hogy van benned erő a mindennapokhoz. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2015302394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása