Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

305.) - Csinálj rendet a lelkedben.

2023. január 22. 17:44 - RiaRia

religion-g8ccae8a3b_640.jpg

Ha nincs összhangban a tested és a lelked, bármennyire is szeretnéd, nem fogsz tudni jól boldogulni az életedben. Gondolhatsz bármire, nem lesz meg az az irányvonal, ami előrevisz és nem gátol semmiben. Hogyan is kéne rendet teremteni zűrzavaros helyzetekben? Hát, nem egyszerű néha az biztos, de ha mindig önmagadat tudod adni, akkor nem is olyan vészes már. Ha legbelül a szíved mélyén tiszta őszinte és örömteli gondolatoknak adsz csak helyet, máris kizárod a nemkívánatos érzéseket. Muszáj néha rendet teremteni önmagunk körül. Muszáj néha megregulázni azokat a halvány kis gondolatfoszlányokat, amik néha felütik a fejüket és nem hagynak minket békén.

Amikor olyan helyzetbe kerülsz, hogy fogalmad sincs hogyan is kerülj ki belőle, akkor elő kell venned a józan eszedet, és nemcsak a véletlen szerencsében kell hinned, hanem önmagadban igazán. Amikor rend van a lelkedben, nem árthat neked semmilyen bántó szó, és akármerre is jársz, mindig a jó utat fogod választani, mindig tudni fogod, hogy helyes döntéseket hozol, hiszen a szíved a helyén van, az eszedet jól használod, és bármerre is vet a sorsod, mindig találsz megoldást minden gondodra.

Amikor még jobban beteg voltam, összevissza kuszálódtak bennem a gondolataim. Nem éreztem, hogy amit teszek, az épp jó vagy sem. Nem voltam kiegyensúlyozott, nem volt semmilyen biztos pont az életemben, amibe tudtam volna kapaszkodni. Nagyon sok időbe telt, mire ezen tudtam változtatni, de épp ezért is írok róla, mert sosem adtam fel a küzdelmet, hogy valaha jobb érzéseim lesznek majd. Nehéz volt, kemény diónak bizonyultam, de végül mégiscsak rátaláltam a magam kis ösvényére, ami már az igaz és a helyes úton tart. Sokat segít a hit, amikor hiszel önmagadban és a körülötted lévő világban is. Nem zárható ki egymástól a kettő, itt kell boldogulnunk ahová épp csöppentünk, és úgy kell boldogulnunk, hogy mindennap jóérzéssel gondoljunk a következő napunk felé. Úgyhogy rendben kell lennünk kívül és belül is, mert csak ekkor tudunk örülni bárminek is.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4218031986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása