Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

6.) - Csináld a dolgod!

2015. augusztus 02. 16:19 - RiaRia

Húúú, ha hiszed ha nem, nekem ez okozta eddig a legnagyobb problémát. Mindenféle cselekvés kimerített, akár mosásról volt szó, akár egy röpke takarításról. Egyszerűen kimerültem, bármit is csináltam. Jelenleg olyan gyógyszereket szedek, amik segítenek, hogy el tudjam végezni  a napi feladataimat. Pedig rendnek kell lenni a lakásban, mert csúnya ha össze-vissza van dobálva a szoba ruhákkal, meg egyebekkel.

Amikor most kórházban voltam, megütötte a fülemet egy beszélgetés töredéke. Egy édesanya szintén bent volt, mint beteg, és a lánya mondta neki: - "Szedd össze magad, és csináld a dolgod!" - Csak ennyit hallottam, ezt is véletlenül, de eléggé elcsodálkoztam rajta, hiszen azért volt a kórházban az édesanya, hogy tényleg meggyógyuljon. Gondolom, igyekezett is gyógyulni. Most az ő feladata az volt, hogy betartson minden utasítást, szót fogadjon, és saját maga is igyekezzen segíteni a gyógyulási folyamatot.

bees-44503_640.png

Én, amikor a bejegyzés címében írtam, hogy csináld a dolgod, ezekre a kis méhecskékre gondoltam. Gondolom, hogy tudod milyen szorgalmasak ezek a méhecskék. Nekünk is ugyanígy kellene élnünk, mert elrohan mellettünk az élet, tele zsörtölődésekkel, és morgolódásokkal.

Sok dolgunk van egy nap. Van, mikor két nap munkája szakad egy napunkra, de érdekes, hogy olyankor jobban teljesítünk, mikor szorít az idő. A teljesítményünk is hatékonyabb, többet tudunk elvégezni, gyorsabban csinálunk mindent, hogy készek legyünk másnapra.

A méhek értik a dolgukat, van mit tanulnunk tőlük. Utánozzuk őket, ha tudjuk! Ha nem tudjuk, akkor is próbáljuk meg. Legyünk olyan szorgalmasak, mint ők, és elégedetten térhetünk így nyugovóra. Kis feladatokkal kezdjük, s a végén már nagyobb dolgokat is el tudunk végezni.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr387673864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása