Éljen az életmódváltás!

Légy optimista!

186.) - Építsd fel az életet magad körül.

2019. január 23. 12:08 - RiaRia

woman-1446557_640.jpg

Amikor tizennyolc éves lettem, ez lett a szerencseszámom, még most is sokszor megjátszom a lottón. Elhatároztam, hogy egy kíváló életet teremtek magamnak. Végre nagykorú lettem, azt hittem, azt csinálhatok ezután mindig amit csak szeretnék, de az élet nem így hozta, azonban a törekvés még mindig megvan bennem. Az álmok valóra válhatnak, és egy nagyszerű életet élhetünk, ha egy kicsit odafigyelünk arra mit csinálunk, mit kell csinálnunk, és ezzel mit érhetünk el.

Ilyen sokrétű életet, mint amilyet élünk, csak mi emberek tudunk élni, mi vagyunk rá képesek, nekünk van a legtöbb lehetőségünk is erre.  Csak nem mindig tudunk vele mit kezdeni, sokszor legurulunk a mélybe, vagy elkap minket a gépszíj és olyasmiket csinálunk, ami nem helyénvaló. Amikor megkapod a lehetőséget, hogy egy álomvilágot építhess magadnak, ragadd meg ezt az alkalmat, mert ha nem teszed, elillannak a körülötted felbukkanó ezernyi gondolatok, amik megvalósításra válnak. Huss, nincs többé, elszáll minden jó lehetőség mellőled.

Én, amikor nagykorú lettem, azt hittem, megválthatom a világot. Közbejött a betegségem, és nem úgy sikerült minden ahogy azt én kigondoltam. De azóta is annyi, de annyi változás történt velem, hogy elmondhatom, nem hiába születünk le a földre, érdemes egy pillantást vetni a minket körülvevő életre, és nyitva tartani a szemünket. Figyelni mikor mit tudunk átvenni másoktól, és hogyan kamatoztathatjuk a tudásunk a legjobban.

Nézz a képre! Annyi, de annyi minden lehet belőled, ha épp most tartasz ott, hogy kiaknázod az eléd táruló lehetőségeket. A régebbi világunkhoz képest most számtalan változás állt be már, és haladni kell a korral, ha nem akarunk lemaradni. Te tudod kialakítani magadnak, hogy merre is fusson az életvonalad, merre is menjél az utadon. Legyél mindig kitartó, legyél mindig kíváncsi a nagyvilágra, és tedd meg mindig ami tőled telik. Annyi ötlet vár rád, amennyit csak szeretnél, alkalmazd a különféle trükköket, hogy érdekes és változatos lehessen minden napod.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciok-megerositesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214583858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása